حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) و جمعی از مدیران بیت الاحزان با استاندار فارس دیدار كردند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها)، حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) امروز، ۲۵ اردیبهشت‌ماه با عنایت‌الله رحیمی،‌ استاندار فارس دیدار کرد.
در این دیدار کمالی سروستانی، فرماندار شهرستان قرآنی استهبان و جمعی از مدیران و خیران مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) نیز حضور داشتند.

فرماندار استهبان در این دیدار توضیحاتی پیرامون اهمیت و اثرگذاری فعالیت‌های قرآنی بیت‌الاحزان داد و گفت: بیش از یک هزار نفر تاکنون در مؤسسه بیت‌الاحزان استهبان موفق به حفظ کل قرآن شده‌اند که نشان از تأثیرگذاری این مؤسسه است.

وی، خواستار حمایت از بحث فارس قطب قرآنی کشور شد و گفت: بسیاری از افرادی که در بیت‌الاحزان موفق به حفظ کل قرآن شدند اکنون به عنوان فعال و استاد قرآنی در نقاط مختلف کشورمان و بلکه دنیا مشغول به فعالیت هستند.

حجت‌الاسلام شاهسونی نیز به ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و نحوه شکل‌گیری این مؤسسه پرداخت و بر لزوم همکاری جهت راه‌اندازی و احداث دفتر مرکزی این مؤسسه و نیز ساختمانی جهت مرکز شبانه‌روزی حفظ تخصصی قرآن کریم در شیراز تأکید کرد.
وی همچنین مباحثی را پیرامون ترویج گردشگری قرآنی در شیراز و استان فارس با توجه به ظرفیت‌های قرآنی و مذهبی این استان مطرح کرد و خواستار همکاری استاندار در این زمینه شد.
عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور همچنین از استاندار فارس درخواست کرد تا درصدی از بودجه ۲ درصد نفت و گاز به فعالیت‌های قرآنی اختصاص داده شود.

در این دیدار یکی از خیران بیت‌الاحزان نیز درخواست کرد تا زمین ۱۰ هزار متر مربعی در اختیارش قرار داده شود تا بتواند یک مرکز فرهنگی ـ قرآنی در شیراز احداث کند.

عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس نیز در این دیدار قول همکاری در این زمینه داد و ابراز امیدواری کرد دفتر مرکزی مؤسسه بیت‌الاحزان و یک مدرسه شبانه‌روزی حفظ تخصصی قرآن در شیراز احداث شود.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات