به همت بیت الاحزان امیدیه و همزمان با هفته وحدت، محفل انس با قرآن کریم با حضور جمعی از دوستداران قرآن کریم و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) برگزار گردید.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا سلام الله علیها به همت بیت الاحزان امیدیه و همزمان با هفته وحدت، محفل انس با قرآن کریم با حضور جمعی از دوستداران قرآن کریم و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) برگزار گردید.

در این مراسم که با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولین شهرستان امیدیه، حافظان قرآنی بیت الاحزان و عموم مردم این شهرستان در حسینیه سیدالشهداء برگزار شد، حجت الاسلام شاهسونی مدیر مسئول موسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به دیدار اخیر مسئولان بیت الاحزان با حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی گفت: اگر جامعه‌ای به سمت قرآن برود مشکلات و فسادهای اقتصادی و اجتماعی حاکم بر جامعه از بین خواهد رفت.

 در بخش دیگری از این محفل سید مصطفی حسینی قاری بین المللی به اجرای تلاوت قرآن کریم پرداخت و همچنین برنامه حفظ توسط نوید رزمجو حافظ کشوری قرآن کریم و استاد مراکز شبانه روزی حفظ تخصصی موسسه بیت الاحزان اجرا شد.

بهبهانی مسئول شعبه امیدیه در گفتگو با خبرنگار بیت الاحزان گفت: شعبه امیدیه تحت نظارت بیت الاحزان استان خوزستان می‌باشد و در حال حاضر به صورت آزمایشی فعالیت می‌کند؛ مراحل اخذ مجوز شعبه را انجام داده و مدارک لازم را جهت بررسی به مرکز مدیریت بیت الاحزان ارسال کرده‌ایم.

وی برنامه های پیش روی این شعبه را اجرای محافل انس با قرآن کریم در مدارس و همچنین مساجد شهرستان تحت عنوان چهارشنبه های قرآنی در مناسبت های مختلف عنوان کرد و افزود: بنا داریم محافل انس با قرآن کریم در مدارس امیدیه برگزار کنیم به این ترتیب که هر دانش آموز ماهانه یک الی یک و نیم صفحه از قرآن را حفظ می‌کند و در پایان نفرات برتر شناسایی و به طرح رحله معرفی و جوائزی اهدا می‌گردد.

وی با اشاره به برنامه‌های دیگر این شعبه گفت: با حمایت و همکاری شرکت نفت و گاز امیدیه قصد داریم برای خانواده‌های شهرستان امیدیه با حضور اساتید مجرب اقدام به برپایی کلاسهای تربیتی قرآنی و سبک زندگی اسلامی کنیم.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات