از سال ۹۶ که فعالیت این مدرسه شبانه‌ روزی زیر نظر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان آغاز شده است، ۱۵ نفر موفق به حفظ کل قرآن کریم شده‌اند.

 

فیصل خنفری مسئول و مدیر مرکز شبانه روزی حفظ قرآن آبادان در گفت وگو با پایگاه خبری موسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا سلام الله علیها؛ درباره برنامه‌های این مرکز گفت: در حال حاضر ۹ قرآن آموز در دوره حفظ یکساله قرآن این مرکز قرآنی مشغول حفظ قرآن کریم هستند که یک نفر از آنها موفق به حفظ کل قرآن کریم شده است و چهار نفر آنها ۱۱ جزء و چهار نفر دیگر طبق برنامه، حفظ قرآن را از ابتدا شروع کرده‌اند.

این حافظ قرآن کریم گفت: از سال ۹۶ که فعالیت این مدرسه شبانه‌ روزی زیر نظر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان آغاز شده است، ۱۵ نفر موفق به حفظ کل قرآن کریم شده‌اند.

فیصل خنفری گفت: حفاظ مدرسه، بعد از اتمام دوره حفظ یکساله خود در امور آموزشی این مدرسه مشارکت و به عنوان مربی فعالیت‌ می‌کنند.

مسئول و مدیر آموزشی مرکز شبانه‌روزی حفظ قرآن آبادان در پایان تصریح کرد: در کنار برنامه‌های آموزش قرائت، حفظ و تفسیر قرآن کریم برای حفاظ، برنامه‌های اردویی نیز برای آنها در نظر گرفته شده است که به عنوان نمونه در ماه‌های گذشته اردوی دزفول و قم برگزار شد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات