گردهمایی 1231 حافظ کل قرآن کریم بیت الاحزان در بخش خواهران در صبح روز پنجشنبه 17 بهمن ماه در سالن شهید الهی مرکز مدیریت مؤسسه واقع در استهبان فارس برگزار خواهد شد

 

صالح محبی معاون آموزش مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها) در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی این مؤسسه از برگزاری باشکوه برنامه‌های گرامیداشت دهه مبارکه فجر در مؤسسه بیت الاحزان خبر داد.

وی با اشاره به تربیت ۱۲۳۱ حافظ کل قرآن کریم خواهر در بیت الاحزان در تشریح برنامه‌های این ایام افزود: به یاری خدا گردهمایی ۱۲۳۱ بانوی حافظ کل قرآن کریم بیت الاحزان در صبح روز پنجشنبه ۱۷ بهمن ماه در سالن شهید الهی مرکز مدیریت مؤسسه واقع در استهبان فارس برگزار خواهد شد.

این حافظ کل قرآن کریم با بیان این که حافظان حاضر در مراسم در طول سالهای گذشته در شعب و مراکز شبانه روزی بیت الاحزان در سراسر کشور موفق به حفظ کل قرآن کریم شده اند خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این همایش علاوه بر گرامیداشت ایام الله دهه فجر، تأکید بر تداوم راه شهیدان، ایجاد الفت و همبستگی بین حافظان، تکریم و تقدیر از حافظان قرآن کریم، تبادل تجربیات علمی، تبلیغی و فرهنگی، ارتقاء جایگاه تعلیم و تربیت قرآنی، ارتباط هر چه بیشتر حافظان با مرکز مدیریت و استفاده از ظرفیت حافظان در گسترش فرهنگ قرآنی در سطح کشور عنوان کرد.

محبی در تشریح برنامه‌های این گردهمایی قرآنی گفت: تلاوت قرآن کریم، اجرای برنامه سرود دسته جمعی، سخنرانی حجت الاسلام شاهسونی مدیر مؤسسه بیت الاحزان، سخنرانی حجت الاسلام دکتر محمد اسماعیلی مبارکه، پژوهشگر و مدرس تبلیغ و تربیت در حوزه علمیه قم، برگزاری مسابقه حفظ حضوری و نشست صمیمی بین حافظان و مسئولان بیت الاحزان از برنامه‌هایی است که در این مراسم اجرا خواهد شد.

معاون آموزش بیت الاحزان با بیان این که تاکنون ۶۵۰ حافظ کل جهت حضور در این گردهمایی اعلام آمادگی کرده‌اند یاد آور شد: با توجه به گستردگی شعب مؤسسه در سراسر کشور و مشکلات ایاب و ذهاب در حال تلاش جهت حضور هر چه بیشتر حافظان در این مراسم هستیم.

وی از اهدای هدایایی با مساعدت خیرین به حافظان حاضر در مراسم خبر داد و گفت: ان شاء الله گردهمایی حافظان برادر مؤسسه نیز در فروردین ماه سال آینده برگزار می‌گردد که جزئیات آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

یاد آور می‌شود مؤسسه بیت الاحزان در ۲۳ سال گذشته با راه اندازی ۱۷۰ شعبه و یک مرکز شبانه روزی ویژه خواهران موفق به تربیت ۱۲۳۱ حافظ کل قرآن کریم از سراسر کشور و برخی کشورهای خارجی شده است که بسیاری از این افراد به عنوان معلم و مدیر در عرصه‌های مختلف قرآنی و فرهنگی منشأ برکات و اثرگذاری‌های بسیاری بوده‌اند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات