به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، حجت الاسلام علیرضا شاهسونی، مسئول موسسه قرآنی بیت الاحزان و هیأت همراه روز گذشته با حضور در منزل حاج علی شاهسونی با اهداء لوح تقدیر از وی تجلیل و تقدیر کردند.

بر اساس این گزارش حاج علی شاهسونی، فرزند شهید گرانقدر ولی شاهسونی با وقف باغ انجیر ( ۶۰اصله درخت ۴ساله) جوان ترین واقف موسسه قرآنی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) می باشد.

طبق برآورد کارشناسان ارزش این موقوفه که در حوالی روستای محمدآباد (قرآن آباد ایران) از توابع استهبان فارس قرار دارد بیش از ۳میلیارد ریال می باشد.

این واقف جوان همچنین در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری بیت الاحزان اقدام خود را یک سرمایه گذاری معنوی به منظور توسعه و ترویج فرهنگ قرآن کریم دانست.

یاد آور می شود مردم خیراندیش روستای قرآنی محمدآباد با وقف و اهداء بیش از ۳۱ موقوفه شامل ۹ باغ انجیرستان، ۱۲ قطعه زمین مسکونی، ۲ منزل مسکونی، ۶ قطعه زمین زراعی و کشاورزی و ۳ دانگ از یک باب گاوداری نقش مثبت و ارزنده ای در فرهنگ سازی و شکل گیری موقوفات قرآنی در سطح شعب بیت الاحزان و منطقه داشته اند و این روستا را می‌توان در ردیف برترین روستاهای کشور در زمینه موقوفات قرآنی برشمرد.

زمین حوزه علمیه قرآنی در حال ساخت در این روستا که به عنوان بزرگترین مرکز شبانه روزی حفظ قرآن کشور شناخته شده است یکی از موقوفات ارزشمند قرآنی این مؤسسه به شمار می‌رود.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات