سرپرست روابط عمومی، سرپرست جهاد خودکفایی و معاون منابع انسانی بیت الاحزان معرفی شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، در راستای تحول اداری و استفاده بیشتر از ظرفیت های نیروی انسانی و نیز محقق شدن اهداف، سرپرست روابط عمومی، سرپرست جهاد خودکفایی و معاون منابع انسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) معرفی شدند.
حجت الاسلام و المسلمین علی رضا شاهسونی، مسئول مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) صبح روز گذشته در جلسه شورای اداری مرکز مدیریت بیت الاحزان از معرفی آقای امین افشارنیا به عنوان سرپرست روابط عمومی، آقای قاسمعلی عمادی به عنوان سرپرست جهاد خودکفایی و خانم نرگس پورحاجی به عنوان معاون منابع انسانی مرکز مدیریت بیت الاحزان خبر داد و گفت: این انتصاب به منظور برنامه ریزی مطلوب‌تر و بهتر در راستای تحول اداری و استفاده بیشتر از ظرفیت های نیروی انسانی مؤسسه بیت الاحزان انجام گرفته است.
قاسمعلی عمادی پیش از این به عنوان مشاور مسئول مؤسسه در امور مالی و حسابداری بوده و به صورت مدیریت از راه دور فعالیت های مالی را تحت نظر داشت. نرگس پورحاجی نیز پیش از این کارگزین و متصدی دبیرخانه و بایگانی مرکز مدیریت مؤسسه بوده که با حفظ سمت، معاونت منابع انسانی را عهده دار شد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات