حجت الاسلام شاهسونی مدیر مؤسسه خواستار حضور حداکثری شعب مؤسسه بیت الاحزان در آزمون سراسری قرآن و عترت شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا سلام الله علیها، حجت الاسلام شاهسونی مدیر مؤسسه خواستار حضور حداکثری شعب مؤسسه بیت الاحزان در آزمون سراسری قرآن و عترت شد.

وی با تشکر از تمامی مسئولان و مدیران و خادمان قرآن مؤسسه که در ثبت نام آزمون سراسری قرآن و عترت همت کردند گفت: خوشبختانه با تلاش تمامی همکاران ما شاهد ثبت نام بیش از ۱۰ هزار نفر از قرآن آموزان مؤسسه در آزمون سراسری قرآن و عترت بودیم که با توجه به ثبت نام ۱۲۰ هزار نفری در سطح کشور یک رکورد محسوب می‌شود.

عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور از مسئولان و مدیران شعب مؤسسه درخواست کرد که با یک حرکت جهادی دیگر، قرآن آموزان را به حضور حداکثری در آزمون آنلاین که در تاریخ  ۸ و ۹ و ۱۰ اردیبهشت ماه برگزار می‌گردد تشویق نمایند.

عضو هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکلهای قرآن و عترت کشور افزود: همانطور که در سال‌های گذشته شاهد بودیم به ازای قبولی قرآن آموزان در آزمون قرآن و عترت، مبلغی حمایتی نیز توسط معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مؤسسات تعلق می‌گرفت که در سال جاری نیز این مساعدت برقرار است؛ لذا از تمامی شعب انتظار داریم این امتیاز مهم را از دست ندهند و با حضور حداکثری در آزمون، زمینه بهره مندی از منابع مالی این طرح و کمک به حل مشکلات مالی شعب را فراهم آورند.

یاد آور می‌شود آزمون مجازی در روزهای هشتم، نهم و دهم اردیبهشت ماه از طریق سایت آزمون‌های سراسری قرآن و عترت به نشانی quranedu.ir انجام خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات