حجت الاسلام شاهسونی مدیر مؤسسه بیت الاحزان در اولین نشست شبکه تعاملی مراکز قرآنی ایران و جهان در فضای مجازی به رئیس انجمن ملی قرآن کریم تونس شرکت می‌کند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) به نقل از ایکنا، همزمان با برپایی نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم و در دومین هفته از برپایی این رویداد، سلسله نشست‌های ظرفیت‌شناسی «شبکه تعاملی مراکز قرآنی ایران و جهان» با حضور صاحب‌نظران و مدیران مؤسسات قرآنی ایران و سایر کشورهای اسلامی برگزار می‌شود.

بر همین اساس در این نشست‌ها که از امروز شنبه، ۱۸ تا چهارشنبه، ۲۲ اردیبهشت‌ماه در جریان خواهد بود، هر روز دو برنامه با حضور مسئولان یک مؤسسه قرآنی جهان اسلام و یک مؤسسه قرآنی از ایران و در مجموع ۱۰ برنامه برگزار می‌شود.

بر اساس برنامه اعلام شده شنبه، ۱۸ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۷ به وقت تهران، شاهد سخنرانی شیخ محمد مشفر، رئیس انجمن ملی قرآن کریم کشور تونس خواهیم بود. همچنین حجت الاسلام والمسلمین علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه قرآنی – فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) نیز در این برنامه مشارکت دارد.

این نشست‌ها با هدف ایجاد ظرفیت‌های جدید قرآنی در حوزه بین‌الملل با استفاده از راه‌اندازی شبکه تعاملی مراکز قرآنی ایران و جهان و به همت معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد برگزار می‌شود.

همچنین شاهد پخش این برنامه از فضای اسکای‌روم به نشانی skyroom.online/ch/csir.ut/ramazan و زوم به نشانی zoom:meeting id:۴۴۹۵۶۷۶۳۵۶ خواهیم بود.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات